3 miejsce w Rankingu firm szkoleniowych według Gazety Finansowej*

Skuteczna sprzedaż i marketing w Social Media

Szkolenie Facebook

 

Globalny raport Digital 2016 pokazuje, że w Polsce spośród 38 milionowej społeczności aż 36% populacji (14 mln Polaków) aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Większość z nich pracuje ponad 50h w tygodniu, nie mając czasu na budowanie interakcji ze znajomymi i przyjaciółmi - zastępuje kontakt osobisty formą online. Innymi słowy - jeśli ludzie są na portalach społecznościowych praktycznie cały czas, to oznacza, że również firmy mogą cały czas wchodzić z nimi w interakcje i relacje.

W momencie, gdy aktualnie 70% decyzji zakupowych pochodzi z polecania znajomych działania marketingowe w social media stają się głównym kierunkiem działań globalnych marek. Niestety przy rosnącej popularności tych działań, dzisiaj by skutecznie dotrzeć do potencjalnych Klientów i przekonać ich do zakupu potrzeba czegoś więcej niż samej obecności i zwykłych reklam, gdyż te notują średnio zaledwie 4 kliknięcia na 1000 wyświetleń.

 

Podczas tego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się między innymi:

 

Szkolenie Social Media

  • jak stworzyć profesjonalny i angażujący fanpage na Facebook, profil firmowy na Linkedin oraz firmowe konta na Youtube czy Twitter
  • jak budować społeczność wokół marki w social media i co robić by fan został Klientem
  • jak wykorzystać mechanizmy content marketingu, by portale społecznościowe stały się głównym źródłem ruchu na firmowej stronie internetowej
  • jakie strategie online marketingu sprawdzają się w social media - w jaki sposób budować reklamy skutecznie zwiększające liczbę fanów, przekierowujące na stronę www czy prowadzące bezpośrednio do sprzedaży

 

W programie szkolenia:

 

szkolenie social media

Mechanizmy mediów społecznościowych

  • psychologia użytkownika portali social media 
  • good case studies najlepszych profili/fanpage - jak globalne firmy wykorzystują social media w sprzedaży i marketingu
  • bad case studies - jakich błędów unikać, czego nie wolno robić w social media - czyli jak wielkie marki popełniają równie wielkie faux pas 

 

strategia social media

Strategia działania w social media

  • 7 trendów przyszłości w social media - w którym kierunku warto zmierzać
  • budowanie strategii - analiza sytuacji wyjściowej, wyznaczenie mierzalnych celów, określenie grup odbiorców, dobór narzędzi, ustalenie budżetu i harmonogramu działań

 

 

szkolenie facebookFacebook dla biznesu

  • tworzenie profesjonalnego profilu, pozycjonowanie wpisów i zasady algorytmu Edge Rank
  • wykorzystanie narzędzi Facebook Business: Ads Manager, Power Editor, Audience Insights, Custom Audiences , Look-alike Audiences, AdRoll
  • Dark Posts - jak tworzyć efektywne wpisy sprzedażowe
  • narzędzia do analizy i oceny skuteczności działań

 

szkolenie linkedin

Linkedin jako narzędzie do budowania marki

  • savoir vivre na Linkedin, czyli jak powinna przebiegać komunikacja profesjonalistów
  • optymalizacja profilu firmowego
  • wykorzystanie grup dyskusyjnych i Showcase Page
  • synergia ze Slideshare

 

szkolenie twitter

Twitter | Youtube | Instagram | Google +

  • strategie wykorzystania w biznesie 
  • case studies najpopularniejszych kanałów i profili - analiza krok po kroku kluczowych czynników sukcesu
  • inspirujące trendy wykorzystania social media jako narzędzia obsługi klienta i kanału sprzedażowego

 

content marketing

Content Marketing

  • profesjonalny webwriting i copywriting, czyli co i jak pisać w Internecie, by przyciągać odbiorców
  • marketing wirusowy - jak budować świadomości marki i nakłonić odbiorców do rozpowszechniania informacji 

 

 

techniki sprzedaży social media

Tworzenie reklam i techniki sprzedaży w social media

  • praktyczny kurs techniki sprzedaży - które działania przynoszą największy zwrot z inwestycji, a które są w ogóle nieopłacalne
  • tworzenie, umiejscowienie i targetowanie reklam
  • mierzenie stopy zwrotu z reklam w social media

 

 

"Badania pokazują, że jeszcze kilkanaście lat temu, by Klient zapamiętał daną markę, wystarczyła styczność z 4 komunikatami marketingowymi, dziś potrzeba aż 16... Aktualnie marketing jest więc bardziej wymagający, ale z drugiej strony jeżeli wiesz jak wykorzystać social media, to ludzie zrobią go za Ciebie" 

 Paweł Popławski - trener prowadzący

 

Kontakt:

AGNIESZKA OLSZAK
Key Account Manager
m@il: agnieszka.olszak@certes.pl
Tel. kom. 537 900 614 
Tel. +48 22 353 82 20

Terminy

marzec 2017

Miejsce

Warszawa

Czas trwania

2 dni

Cena szkolenia

1300 zł

Cena szkolenia zawiera

  • szkolenie w kameralnej grupie max 12 osób 
  • materiały szkoleniowe 
  • lunch, przerwy kawowe