4 miejsce w Rankingu firm szkoleniowych według Gazety Finansowej

Sprzedaż i obsługa klienta

Rozwój umiejętności

Rozwój narzędzi

Certes Obsługa klientaProponowane szkolenia:

Rozwój umiejętności

Komunikacja interpersonalna i budowanie trwałych relacji z klientami
To szkolenie menedżerskie to kompleksowy zestaw najefektywniejszych wzorców komunikacyjnych służących do budowania relacji z klientami: od tych pozwalających błyskawicznie nawiązywać porozumienie, przez pozwalające odczytywać podświadome potrzeby klienta, po umiejętne planowanie rozwoju tej relacji przy kolejnych kontaktach

Sztuka prezentacji handlowej
Praktyczny warsztat umiejętności, na którym uczestnicy już od samego początku wprowadzają korzystne zmiany w kompetencjach komunikacyjnych - świadomie kreują pozytywny wizerunek osobisty, firmy produktu bądź usługi, umieją przedstawić dopasowane do klienta korzyści korzystając przy tym ze sprawdzonych i skutecznych technik

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
Bez względu na rodzaj działalności - kompetencje obsługi klienta na 1 etapie osobistego kontaktu z firmą, którym jest zazwyczaj rozmowa telefoniczna - to fundament sprawnego działania każdej organizacji. Dowiedz się jak robić to bez popełniania błędów, które już na początku mogą zniweczyć nawet najskuteczniejszą strategię sprzedaży i obsługi klienta.

Postawa asertywna w radzeniu sobie z obiekcjami klienta
To szkolenie menedżerskie to połączenie najwyższej jakości profesjonalizmu obsługi oraz umiejętności inteligentnej komunikacji, radzenia sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami, by zarówno klient jak i osoba obsługująca był zadowoleni z przebiegu i zakończenia rozmowy.

Realizacja Planów Sprzedażowych
Szkolenie menedżerskie, podczas którego przedstawiamy rewolucyjną syntezę - fuzję efektów różnych szkoleń, wyprzedającą inne programy rozwojowe dla pracowników i managerów działów sprzedaży. Oczekiwania dotyczące pożądanych wyników rosną z roku na rok, dlatego konieczny jest również wzrost umiejętności i wiedzy, w jaki sposób je osiągać.

Rozwój narzędzi

Rozmowa handlowa z klientem
Każdy kontakt z klientem to w szerokim rozumieniu sprzedaż, natomiast bezpośrednia rozmowa jest jednym z jej ważniejszych elementów. Na tym szkoleniu uczestnik dowie się jak profesjonalnie słuchać potrzeb klienta, tych świadomych i podświadomych, budować jego zainteresowanie i przedstawiać takie oferty, do których zaakceptowania nie będzie potrzebował dodatkowej zachęty.

Aktywne techniki sprzedaży
Szkolenia dla handlowców oferowane przez Certes prezentują najskuteczniejsze techniki sprzedaży. Wieloletnie doświadczenie naszych trenerów pozwoli Państwu rozwinąć i zmodyfikować wykorzystywane przez Państwa narzędzia i umiejętności sprzedażowe. Wybierając to szkolenie menedżerskie dowiedzą się Państwo jak efektywna komunikacja może wpłynąć na lepszą sprzedaż i obsługę klienta.

Negocjacje handlowe
Temat absolutnie fundamentalny z jednego prostego powodu - w biznesie z reguły dostaje się nie to na co się zasługuje, ale to co się wynegocjuje. Dobrze przeprowadzone negocjacje to gwarancja współpracy, a umiejętnie nawiązana i prowadzona współpraca to kolejne kontrakty i kolejne dochody dla firmy bez potrzeby szukania nowych klientów. To kluczowe szkolenie menedżerskie, na którym dowiesz się więcej i poznasz kompendium wiedzy o skutecznych negocjacjach.

Techniki finalizacji rozmowy handlowej
Bez odpowiedniego zamknięcia sprzedaży nie nastąpi oficjalna zgoda klienta, podpisanie kontraktu i przypieczętowanie umowy, a więc cały pracochłonny proces sprzedaży pójdzie na marne. Na tym szkoleniu uczestnik pozna 21 technik finalizacji rozmowy handlowej i zwiększy swoją skuteczność w rozmowach sprzedażowych.

Telesprzedaż
Mimo dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii, aktywne pozyskiwanie klienta przez telefon to wciąż jeden z najefektywniejszych źródeł dochodów dla firmy - pod warunkiem, iż stosowany model jest aktualizowany o najnowsze trendy i zastosowania psychologii klienta w praktyce. Program tego szkolenia zawiera zarówno zaktualizowane techniki telemarketingowe, jak i nowe wzorce, które z powodzeniem odróżnią się od konkurencji zdobywając przychylność klienta.

Telemarketing 2.0
Ewolucja znanego narzędzia marketingu i sprzedaży bezpośredniej przy wykorzystaniu komunikacji telefonicznej - teraz w nowej i dużo skuteczniejszej formie

Zarządzanie sprzedażą
Szkolenie, którego celem jest rozwój roli menedżera sprzedaży w firmie. W programie m.in. zbiór podejść, metod i technik, według których powinna przebiegać organizacja zarządzania sprzedażą, narzędzia realizacji sprzedaży i pozwalające na kształtowanie relacji z otoczeniem. To szkolenie menedżerskie ma w dużej mierze charakter praktyczny i opierają się na najlepszych praktykach sprzedaży i zarządzania sprzedażą.

Wywieranie wpływu – NLP w skutecznym sprzedawaniu
Mimo kontrowersji wokół neurolingwistycznego programowania oraz wzrostu popularności innych szkół wywierania wpływu - NLP wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych wzorców komunikacyjnych, służących również za punkt wyjściowy do nowo-pojawiających się metodologii. Zastosowanie NLP w sprzedaży to potężny zasób, a znajomość zaawansowanych technik pozostaje wciąż domeną wybranych.

Techniki Sprzedaży 2013
Technologia zmienia się z dnia na dzień - smartphony zastępują komórki, a telewizory LCD są wypierane przez komunikujące się z widzem TV z dostępem do internetu. Tak samo dzieje się z technikami sprzedaży w biznesie, a brak aktualizacji najnowszej wiedzy sprzedażowej w firmie to furtka dla innych do odbicia Twoich obecnych i potencjalnych klientów. Dowiedz się więcej i wyprzedź swoją konkurencje.

Sprzedaż i marketing w Internecie
Przyszłość sprzedaży i marketingu została już zaplanowana. Świadczy o tym m.in fakt, że największe korporacje w 2012 roku po raz pierwszy w historii wydały więcej na marketing online niż marketing tradycyjny, a klienci kupujący w sieci w 2010 r zmienili 8 sekund potrzebne do wyrobienia opinii na temat firmy i jej produktów/usług na 4 sekundy w roku 2013. Tyle właśnie czasu masz, by zainteresować klienta lub go stracić. Na szkoleniu dowiesz się jakie są wzorce konstruowania ofert, które się aktualnie sprzedają i będą sprzedawać w przyszłości, jak budować strony www w oparciu o neurolinswistykę i nową psychologię sprzedaży, jak wykorzystywać wyszukiwarki internetowe, serwisy społecznościowe, porównywarki cenowe, serwisy aukcyjne, narzędzia SEM i SEO, Adwords i Analytics dla zwiększania efektywności sprzedaży

Aby uzyskać pomoc w doborze odpowiedniego szkolenia lub jego szczegółowy program z resume trenera

 KLIKNIJ TUTAJ