3 miejsce w Rankingu firm szkoleniowych według Gazety Finansowej*

Praca: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ

Opis stanowiska pracy
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

  • rozliczanie projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy 2014-2020 r.
  • przygotowywanie wniosków o płatność w systemie SL2014
  • monitorowanie poziomu wykorzystania budżetów projektów oraz przygotowywanie
    i aktualizacja harmonogramów płatności
  • przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów finansowych
  • przygotowywanie wymaganych sprawozdań
  • kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi i opiekunami projektów
  • przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące
  • ścisła współpraca z działem księgowym

Zapewiniamy:

  • samodzielne stanowisko z możliwością stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń 
  • umowa o pracę lub inny wspólnie ustalony sposób rozliczania
  • możliwość rozwoju
  • miłą i motywującą atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie 

Wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych - warunek konieczny
  • znajomość systemu SL2014
  • wykształcenie wyższe
  • •praktyczna znajomość zasad rozliczania projektów UE
  • znajomość podstawowych zasad kadrowych i księgowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej
  • bardzo dobra obsługa komputera, szczególnie pakietów Office
  • samodzielność w działaniu i wysoki poziom umiejętności organizacyjnych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

CV

Cv prosimy przesyłać na adres email: rekrutacja@certes.pl 

Cv powinno być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).