3 miejsce w Rankingu firm szkoleniowych według Gazety Finansowej*

Praca: KIEROWNIK / KOORDYNATOR PROJEKTU

Opis stanowiska pracy
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

  • Koordynowanie prac Partnerów i innych członków w projekcie
  • Organizacja zadań projektu, sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej
  • Nadzór nad prawidłową realizacją projektu
  • Ścisła współpraca z partnerami, podwykonawcami i Instytucją Pośredniczącą
  • Sporządzanie zapytań ofertowych, wybór dostawców/wykonawców usług zgodnie z zasadą konkurencyjności
  • Kontrola nad dokumentacją projektu
  • Współpraca z działem organizacji szkoleń oraz rozliczania projektów – w ramach swojego zakresu działań 

Zapewniamy:

  • Samodzielne stanowisko z możliwością stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń 
  • Umowa o pracę lub inny wspólnie ustalony sposób rozliczania
  • Możliwość rozwoju i awansu
  • Miłą i motywującą atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 

 

Wymagania

  • Min. 2-letnie doświadczenie zarządzaniu projektami dofinansowanymi - warunek konieczny
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów dla administracji publicznej (Urzędy, szkoły itp..)
  • Wiedza i praktyczne doświadczenia w zakresie metodologii zarządzania projektami
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra obsługa komputera, w tym pakietów Office
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i wysoki poziom umiejętności organizacyjnych 
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

 

CV

Cv prosimy przesyłać na adres email: rekrutacja@certes.pl 

Cv powinno być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).